söndag 10 januari 2010

Nytt kort.

Första kortet jag lägger upp här är ett kort som är till min pojkväns morfar som fyller år. Måste erkänna att kortet blev lite tjejigt men det var ett "sista minuten" kort så det fanns inte tid att ändra.



Färgerna blev väldigt konstiga på grund av ljuset när jag fotade med det stämmer väl ungefär :)

Det jag har använt är:
*Papper från My Minds Eye
*Tag från Panduro
*Stämpel från Magnolia, A little yummy for your tummy collection. Färglagd med distress, försöker lära mig (a)
*Blommor från Prima, You Do och Landstoken.
*Stickles "Diamond"
*Halvpärlor YouDo
*Ticket och bokstäver utskrivna.
*Kantstans Martha Stewart.

3 kommentarer:

  1. Vilket vackert kort som du gjort! Verkligen väldekorerat.
    //Helena

    SvaraRadera
  2. Vad fint det är, fina papper och snyggt målat. Hoppas på fler inlägg snart!
    /Charlotte

    SvaraRadera