tisdag 13 april 2010

Kiss me!

Jag har faktiskt redan hunnit göra ett kort med några av de nya stämplarna.

Jag är faktiskt riktigt nöjd med kortet, allt liksom stämde idag när jag satt och fixade med det.
Papprena är från Maja Designs serie "Crea Diem", alla papper är ruggade med sax och färgade med Vintage Photo. Kortet är dekorerat med blandade sorters rosor, spetsband, halvpärlor och charms.


En söt groda fick vara med tillsammans med tre minirosor. Grodan är färglagd med Shabby Shutters och Black Soot. På kronan har han några halvpärlor och guldstickles.

Den här stämpeln blev genast en av mina favoriter. Tycker hon är riktigt, riktigt söt! Klänningen är färglagd med Weathered Wood och Black Soot som skugga. Det rosa på klänningen och i blomman är en blandning av Aged Mahogny och Black Soot. Håret är färglagt med Antique Linen och Vintage Photo. Som hudfärg använder jag Vintage Photo och Tattered Rose. Hårbandet är först färglagt med Tattered Rose och Scattered Straw och sen har jag lagt på guldig stickles. Vita halvpärlor dekorerar kanterna. Texten är också från klubbpaketet och det står "Kiss me I´m a prince".


Insidan på kortet är enkelt med enfärgat cardstock och en bit av samma papper som finns på framsidan. Dekorerat med en ministämpel från klubbpaketet och lite halvpärlor.

En liten närbild på den otroligt lilla Tildan. Riktigt pillig att färlägga!

Ha en bra tisdagskväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar