tisdag 31 maj 2011

Morsdagskort

Mitt allra första stafflikort och jag är riktigt nöjd med det! Såklart går det i rosa eftersom det är den färgen jag trivs bäst att jobba med.



Motivet är en Tilda från vinter-09 klubbpaketet, jag vet inte riktigt vad den heter eftersom den inte är min egentligen. Bakom Tilda har jag satt ett litet tårtpapper och runt motivet finns massor av blommor, både körsbärsblommor och rosor från WOC. En liten rosett och två charms finns också med som dekoration. Alla papper på detta kort är från Magnolia. Alla papper är sydda runt om kanterna.

Den lilla texten på insidan av kortet är från You Do. Även här har jag dekorerat med lite blommor från WOC.


Motivet som vanligt färglagt med Distress refillers.

Hud: Vintage Photo, Tattered Rose

Klänning: Aged Mahogany, Black Soot

Strumpor: Aged Mahogany, Black Soot

Lackstång: Aged Mahogany

Hår: Vintage Photo, Frayed Burlap







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar