tisdag 1 maj 2012

Edvin med sjöstjärna


Nu har jag äntligen gjort ett nytt kort igen, det finns ju inte så mycket tid för det nuförtiden! På detta kort har jag använt söta Edvin från Magnolias Summer Memories Collection och bakom honom har jag använt en die från Go Kreate. Happy Birthday är också en stämpel från Magnolia. Papper jag har använt är från Maja Designs serie Skärgårdsliv. Rosor från WOC, halvpärlor, Magnolias Vintage Tag, en charm, papper ur en gammal bok, blått band och stickles -cinnamon är vad jag har dekorerat med.


En närmare bild på Edvin. Han är färglagd med distress refillers och runt honom har jag stämplat med en swirl stämpel.


Tagen på kortet går att dra ut och där gömmer sig en mini Tilda också från Summer Memories Collection. Även hon har Go Kreates die bakom sig.



Även Tilda är färglagd med distress refillers, pilligt att färglägga ett sådant här litet motiv.

Med detta kort deltar jag i:

2 kommentarer:

  1. Edvin är så söt, och de fina pappren med marint tema passar verkligen bra till.
    /Charlotte

    SvaraRadera
  2. Gorgeous card and colours!! Thanks for joining us at Simply Magnolia.

    XX Inge

    SvaraRadera