lördag 30 oktober 2010

Andra omgången beställningskort.

Nu är det lite ljusare så nu har jag kunnat fota sista omgången kort. Nu ska det bli skönt att kunna skapa lite fritt igen utan att ha något färdigt att gå efter!

Tilda med polkagris och papper från Maja Design. Som dekoration är det utstansade blommor, snöflingor och blad. I mitten på varje blomma sitter ett litet rött hjärta.

Insidan med stämplar från Magnolia, Hero Arts och Ullared. Papper från Maja design och utstansade snöflingor som dekoration.

Tilda som pepparkaksgubbe, lite järneksblad och stansade blommor och snöflingor som dekoration. Jag vet faktiskt inte vad det är för märke på papprena eftersom jag fick dem av moster Charlotte.

Tilda med polkagris, en stor polkagris och ugglor från Hero Arts.

Tillsist mitt favoritkort av alla de jag har gjort på sistonde. Älskar stämpeln och är jättenöjd med både färger och dekorationer! Maja Design papper och utstansade blommor med små hjärtan i mitten + utstansade blad som dekoration.
´
Den här bilden blev inte alls bra men det är insidan på kortet i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar