onsdag 26 september 2012

Årets första julkort!

Godkväll! Idag tänkte jag visa det första julkortet jag gjort för i år.
 
 
Till det här kortet har jag använt en bas av röd och mörkt beige cardstock. Mönsterpappren är från Maja designs kollektion "Vintage Christmas". Pappren är chalkade med distress - walnut stain i kanterna och pappret längst bak har fått stickles - gold i kanterna.

 
Motivet är "Cozy Tilda" från So Jolly Collection 2009. Jag tröttnar ofta på gamla stämplar men den här tycker jag fortfarande jättemycket om! Hon är maskad med en bänk och färglagd med distress refillers. Motivet är utstansat med dies från Go Kreate.

 
Jag har dekorerat med en kkservett, rosor och pyntbär från WOC, röd spets och gröna halvpärlor.
 
 
Här syns fler rosor, en liten pärlkvist och text från Magnolia.
 
Med detta kort deltar jag i:

1 kommentar:

  1. Så fin hon är, gillar allt glitter du har på kortet, texten och alla fina blommor:)
    Kram Charlotte

    SvaraRadera