tisdag 2 oktober 2012

Autumn Tilda With Pencils

Hej! Idag har jag ett kort att visa som jag gjorde för ett tag sedan, jag har helt enkelt inte fotograferat och bloggat det förän nu. Detta kort beskriver nog min stil ganska bra, rosa, romantiskt, spets, rosor, fjärilar och glitter. Kort som detta tycker jag är roligast att göra eftersom jag oftast blir nöjdast med dem!
 
 
Här har jag använt en bas av vit och mörkt rosa cardstock. Alla mönsterpapper är från Maja Design, kollektionerna heter "Vintage summer basics" och "Crea diem". Alla papper är chalkade i kanterna med distress - walnut stain.


Motivet jag har använt är "Autumn Tilda With Pencils" från Autumn Leaves Collection. Hon är färglagd med distress refillers och utstansad med dies från Go Kreate. Lite här och där har hon fått stickles - diamond.
 

 
Jag har använt en vit kakservett att dekorera med och rosorna är som vanligt från WOC. Den här gången fick även lite rosenknoppar vara med. Texten "you make me smile" är från Magnolia.

 
Här syns fler rosor från WOC, det blev många rosor på detta kort! Jag har också använt lite beige spets, små pärlhjärtan, fjärilar, rosa organzaband och en liten fjärilscharm.
 
Med detta kort deltar jag i:

5 kommentarer:

  1. Beautiful card Lisa, great colouring and beautifully embellished.
    Teresa xx

    SvaraRadera
  2. Så fint håller med om att det verkligen är ett Lisa kort:)
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  3. WOW......this is soooooooooo pretty sweetie. Love the soft delicate colour & the fab image.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    SvaraRadera
  4. WoW this is gorgeous. thanks for joining us at Just Magnolia this week
    HUGZ Fleur xXx

    SvaraRadera
  5. Nydelig! Takk for at du deltar i vår anything goes utfordring hos WOC :)
    Klem, Lena Katrine

    SvaraRadera